ANKARA ESCORT

ETİMESGUT ALIMLI GENÇ ESCORT DİCLE

100 Tl Escort, Anal Yapan Escort, Etimesgut Escort, İri Memeli Escort, Otele Gelen Escort, Seksi Escort, Ucuz Escort 16 Aralık 2018

etimesgut-escort-dicle

Herkes en iyi bayan ile birlikte olamak ister tabi ki ve bende bunun için çabalıyorum benim gibi bir bayanı görün ve iyi bir bayan nasıl olurmuş görün. Tabi zevkiniz nasıl bilemiyorum ama inanıyorum ki iyidir çünkü benim gibi bir bayanı görünce kötü demezsin umarım. Etimesgut Escort,anlatılmaz yaşanır bir bayan olduğumdan her şey çok farklı ilerleyecek gelin ve sizlere neler yaşatacağıma bakın diyeceğim ama siz gelmezsiniz şimdi neden biliyor musunuz laflarıma inanmıyorsunuz çünkü eğer bunu atlatırsak her şey çok güzel olur canım. Eskort Etimesgut,o zaman gelin görün ki bir ilişki nasıl olur ve nasıl yaşanmaya başlanır. Ben her zaman sizin isteklerinizi karşılamak için bir uğraşlar içindeyim ve asla sizleri mutsuz göndermemek ile sözlüyüm canlarım. Etimesgut Seksi Escort, demek istediklerim aslında çok kolay cahil biri değilseniz anlarsınız. Ama cahil insansanız hiç bir şey anlatılmaz. Etimesgut Ucuz Escort,bunun ile ilgili bir anım var sizlere anlatmak isterim ama utanç verici ve bunu benim diğer eskort arkadaşlarım da illa yaşamıştır inanıyorum canlarım. Etimesgut Anal Yapan Escort,seks yapmaya gelince benden iyisi olmuyor cahil insan da ama yolda gördüğün de bize ileri geri konuşmayı biliyor ve bizi rezil etmeye çalışıyor böyle insanlar ile nasıl birlikte olayım simdi ben anlayamadım canlarım. Etimesgut 100 TL Escort,resmen rezillik ya bunlar nasıl insanlar gör cahil hepsi ya nefret ediyorum bunlardan. Etimesgut İri Memeli Escort,neyse ki artık sadece benim bölgemden erkekler ile birlikte oluyorum ve çok mutluyum hepsi nezih ve kibar beyefendiler insanlık halinden anlayan beyler. İşte böyle insanlara her yerimi feda olsun her delikten sokma izini veriyorum böyle erkeklere gelsin istediği gibi becersin beni ki ona olan güvencimi anlasın ve onun güvencini kazandığımı da anlasın canlarım demek istediğim bu işte. Etimesgut Otele Gelen Escort,ileri de kendimi biraz daha kısarak sadece abone olan beylere hizmet vereceğim bence böylesi daha güzel ve mantıklı. Nede olsa tanımadığın kimse gelmiyor ve mutlusun güzel vakitler geçireceksin. Bence de ben böyle yapmalıyım bu benim işim tam da. Artık yordular beni bazı beyler o yüzden bu düşüncelere geldim yapacak bir şey yok canlarım. Her neyse canlarım devam edelim benim güzel fiziği vardır asla ve asla fazla kilolarım yok ve oldukça fitim gelin görün yalan söylemediğimi anlarsınız buradan yazarak yalan geliyor sizlere büyük ihtimal ama asla gelmesin canlarım ben yalan konuşan bir bayan değilim her zaman doğruyu söylerim sizlere. Anal yapan eskort olarak çok yerde iş yaptım ve en çok sevdiğim yer burası oldu neden biliyor musun erkekler nasıl seks yapacağını biliyor anal dan o kadar nazik girdi ki bana hissetmedim bile. Bir de diğerlerini görseydiniz bir den içime giriyorlar ve 5 dakika acı çekiyorum ne zevk kalıyor ne haz,aslında anal seks acı ve zevkten dolayı oldukça iyi bir seks tarzı seviyorum da ama insan gibi insan olursa seviyorum canlarım o zaman her şey muhteşem oluyor. Oral seks yapan birisi değilim onu da söylemek isterim canlarım. Neden yapmıyorum,orasını bilemiyorum ya istek yok içim de ağzıma almayı seven birisi değilim canlarım en iyi vakitleri ben anal seks ile yaşıyorum bunlara ne gerek var ki anlamış değilim bende ama yapanlar var tabi ki. Biraz geçmişimden sizlere bahsedeyim canlarım. Ben 18 yaşında ilk olarak ilişkiye girdim ve beni beceren bir komşumuzun oğlu idi. Bize gelmişlerdi ve annem ve onun annesi bir yere gittiler bizi bıraktılar oturun diyerek ve olanlar orada oldu. Bir daha arka üstü zor oturdum. Nasıl azgın bir erkekmiş anlayamadım aslında çok zevk de aldım ama çok sert sevişti benim ile ne zamandır yokluk çekiyorsa artık. Ondan sonra düzenli olarak biz ya onlarda ya da bizim evde devamlı seviştik anlayacağınız şu ki benim buralara gelmem bundan ibarettir canlarım. Her bayanın başından bir şeyler geçmiştir elbet de, daha kötüsü olanlarda var ama yine de her biri kötüdür canlarım buna inanın. Herkes gülerek eğlenerek burada değil bunları sizlere söylemek isterim canlarım. İnsanları biraz anlayın sadece seks düşünmeyin mesela ben öyleyim. Sadece seks yapalım demiyorum. Gelin oturalım sohbet edelim rakı sofrası kuralım değişik zamanlar geçirelim illa seks yapalım değil ben sizlerin dertlerini de dinlerim canlarım. Bana güvenebilirsiniz bu konuda. Biraz uzun oldu sanki ama neyse ben daha anlatmak bile isterim bazı şeyleri ama siz okumak ister misiniz bilemiyorum orasını bence istersiniz ya, pozisyonları ve fantezileri anlattığım da eminim ki istersiniz canlarım. Benim sert fantezi aletlerim var anlarsınız ya hani kelepçe,kırbaç,tasma gibi bazı bir kaç şeyler bunlar olduğunda inanın seks çok iyi oluyor gelin sizlerin üstünde deneyeyim ve kötü olursa eğer siz benim üstümde denersiniz canlarım. Her şeyi açık bir şekilde anlattım yeteceğini düşünüyorum canlarım. Sizlerin telefonlarınızı bekliyor olacağım, 7/24 arayabilirsiniz sizlere hizmet vermek benim için bir onur olduğunu düşünüyorum ve kendinize iyi bakmanızı isteyeceğim sizleri seviyorum iyi günler dilerim.

Etiket yok

403 genel görüntüleme, 1 today

  

Yorum Yazınız

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.

  • Sincan Esmer Tenli Escort

    ESCORT SİNCAN İLİŞKİLERİNDE AMCIK SULANMASI NASIL OLUŞUR?

    Tarafından AÇIK 21 Şubat 2019 - 0 Yorumlar

    ESCORT SİNCAN İLİŞKİLERİNDE AMCIK SULANMASI NASIL OLUŞUR? Amcık sulanması iki bireyin değişik ve farklı ama en önemlisi olarak, loş ortamlarda oturarak cinsel birliktelikler yaşamaya yüz tuttuğu sırada bir kadının erkeğinden haz etmesi durumda oluşan ve farklı deneyimler içerisinde dururken bile her daim Sincan Escort kızı olduğunu da inkar etmeyen layığına uygun ve cinsel kadınların arasında […]

  • Eskort Sincan

    SİNCAN UCUZ ESKORT BAYAN HÜZÜN

    Tarafından AÇIK 5 Kasım 2018 - 0 Yorumlar

    SİNCAN UCUZ ESKORT BAYAN HÜZÜN Selam dostlarım adım Hüzün Sincan Escort olarak hizmet vermekte bütün benliğim ve kalitem ile karşınızda durmaktayım. Gerçekten de mükemmel denilecek şekilde sizlere kaliteli ve hoş hizmetler  Escort Sincan olarak sunacak sizlerin istekleri ve arzuları üzerine bütün gün hayatımın en güzel yıllarını sizlere  adayacağım. Bir kadının evlilik hayali olur genelde bu […]

  • Etimesgut Esmer Escort

    GÖTTEN BASTIRMAYI HUY EDİNMİŞ ETİMESGUT ESCORT BEREN

    Tarafından AÇIK 10 Kasım 2018 - 0 Yorumlar

    GÖTTEN BASTIRMAYI HUY EDİNMİŞ ETİMESGUT ESCORT BEREN               Arkadaşlar arkadan vermek yani Etimesgut Anal Yapan Escort kızlığı yapmak kötü bir durummu sadece ben mi seviyorum hak yolu değilde bok yolunda ilerlemeyi zaten bu hayatın kendisi bir bok çukuru değil mi? Herkesi içine çekmiş herkesi içinde süründüren Etimesgut Escort olarak […]

  • Sincan Öğrenci Eskort

    SİNCAN ESCORT GURMENİN KIZI CEYDA

    Tarafından AÇIK 28 Kasım 2018 - 0 Yorumlar

    SİNCAN ESCORT GURMENİN KIZI CEYDA Arkadaşlar neden gurme dedim hemen açıklamasını yapıyorum benim babam ahçılık okumuş ve lüks mekanlarda gurmelik yapan bir adamdı. Güzel insanlar ellerinin lezzetlerini ortaya sunarlar ve benim biricik babişkom da gelir onları tadar işte bu yüzden babama gurme ve bana da gurmenin kızı derler Sincan Cimcif Escort olarak çalışıyor bende kendimi […]

  • SİNCAN SAKSO ÇEKMEKTEN YARRAĞA KABUK BAĞLATAN ESCORT YAĞMUR

    Tarafından AÇIK 17 Eylül 2018 - 0 Yorumlar

    SİNCAN SAKSO ÇEKMEKTEN YARRAĞA KABUK BAĞLATAN ESCORT YAĞMUR Merhaba beyler öncelikle sizlere kendimi Sincan escort olarak hemen tanıtayım benim adım escort Sincan kadını Yağmur yani sizlere Ankara escort kadını olarak da açıklamam gerekir ise aynen şu şekilde açıklayayım rahatlayacağınız ve tam seksin tadını alacağınız escort Ankara olarak parmak ile gösterilen o bayan benim işte karakterimde […]